7 Ocak 2013 Pazartesi

VE VE VE BİZDE SONUNDA ÇEKİLİŞ YAPMAYA BAŞLAYACAĞIZ.


<ve işte hediyemiz bu set losyon cream sabun ve saç bandından oluşan set çok şık bir kutu içinde gönderilecektir.
Her ayın 7 si ile 15 arasında yayınladığımız resmin altına bir yorum bırakarak, sitemizin takipçisi olarak ve kendi blogunuz da çekilişimizi resimle beraber yayınlayarak  çekilişimize katılabilirsiniz.
Ayrıca sitemizi facebook ve twitter hesaplarınız dan duyurursanız da +1 hak elde etmiş olursunuz.
Çekiliş sonuçlarımız her ayın 15 akşamı saat 5 te yapılacak olup 5 buçuk gibi duyurulacaktır.


8 yorum:

  1. İlk yorum benden sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ilk yorumum sizden. listeme aldım hemde 1. sıradan. birde blogunuzda duyurursanız sevinirim.

      Sil
  2. 2. si de benden olsun:)
    bu arada benim de ebru'nun garaj satışı adı altında hiç kullanılmamış veya ikinci el ürünler sattığım bir sayfam var.belki ilginizi çeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ebru hanımcım sizide 2. sıraya aldık. çok sevindim bende takip edecegim bundan sonra siziçünkü takılarınıza bayıldım diyebilirim yakın zamanda tekrardan irtibata gececegiz:D sevgiyle kalın

      Sil
  3. Blogun hayırlı olsun! Çok şeker olmuş! Bende katılmak istiyorum ilk çekilişine. Blogumda duyurdum, bende beklerim!

    http://makyajmanya.blogspot.com/2012/12/cekilisler.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin hanım hoşgeldinizz teşekkür ederim yakın zamanda dah yeni ve güzel şeyler koyacagız. tabiki aylin hanım zevkle.

      Sil
  4. heeey hoşgeldiniz bloguma.
    çekilişlere katılmıyorum ama pazar günleri blog yazısı yazıyorum.
    isterseniz duyururum ki çekilişinizi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim siz yine duyurun bende her ay cekiliş yapacagım. sizde hoşgeldinizz... sağlıcakla kalın.

      Sil